Program Pivot Animator służy do nauki tworzenia animacji komputerowych stosując metodę "klatka po klatce".
Program można pobrać z: http://pivotanimator.net
Pomoc do programu wersji 4 znajduje się pod adresem: http://pivotanimator.net/podrecznik-uzytkownika-wydanie1.pdf
Interfejs programu:
źródło: pomoc programu Pivot Animator
Podstawy obsługi programu PIVOT:
Utwórz, wg poniższego wzoru, pierwszą animację składającą się z co najmniej 25 klatek:
klatka 1 | klatka 2 | klatka 3 | klatka 4 | klatka 5 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Wynik twojej pracy może wyglądać tak:
Na ocenę dobrą (bieg w miejscu): |
Na ocenę bardzo dobrą (bieg z przemieszczeniem): |
![]() |
![]() |
Co musisz znać i umieć:
Praca domowa dla chętnych:
Wykonaj jedną z poniższych animacji.
Na ocenę dobrą (ruch dwóch obiektów): |
Na ocenę bardzo dobrą: |
Na ocenę celująca (ruch trzech obiektów) |
![]() |
![]() |
![]() |